Hoeveel bezorg- of verzendkosten betaal ik?
Hoe hoog de bezorgkosten zijn is afhankelijk van het postcodegebied. Door bij de afrekenpagina je postcode in te voeren, wordt zichtbaar welk bedrag er verbonden is aan de bezorging. Staat je postcode er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Voor verzending van producten gelden de standaard tarieven van het bezorgen van pakketten. Bij een bestelling van verkoopproducten boven 50 euro wordt er geen verzendkosten gerekend.

Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling van verhuurartikelen kan tot zeven dagen voor aanvang voor de geplande leverdag worden geannuleerd. Als je een bestelling wilt annuleren, bel dan met de klantenservice van Gall & Gall Wamerdam via [telefoonnummer] en geef het ordernummer door. Het ordernummer kun je vinden op je bestelbevestiging of in je eigen webshopaccount. Voor een annulering worden geen kosten in rekening gebracht, tenzij er specifieke producten speciaal op aanvraag voor het evenement zijn besteld.

Is het mogelijk om mijn bestelling achteraf te betalen?
Voor de afhaal- of afleverdatum van de producten moet de bestelling worden betaald. In sommige gevallen is het mogelijk om een afspraak te maken om achteraf te betalen. In dit geval dient de factuur binnen een betalingstermijn van 14 dagen te worden voldaan.

Zijn de gehuurde producten verzekerd?
Nee, de producten die je huurt zijn niet verzekerd. Als er schade wordt aangebracht aan de spullen is de huurder hiervoor aansprakelijk. De kosten voor eventuele reparatie is voor rekening van de huurder.

Krijg ik een bevestigingsmail toegestuurd na het plaatsen van een bestelling?
Ja, als je een bestelling plaatst krijg je direct hierna een mail waarin de bestelling wordt bevestigd. Na betaling van de bestelling krijg je een factuur toegestuurd

Hoelang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?
Een bestelling kan uiterlijk twee werkdagen voor uitgifte worden doorgegeven, maar wij raden aan om ruim van tevoren te reserveren, zodat je geen risico loopt dat de gewenste producten niet meer op voorraad zijn.

Kan het bezorgadres een ander adres zijn dan het factuuradres?
Ja, het is mogelijk om als bezorgadres een ander adres in te vullen dan het factuuradres.

Worden er schoonmaakkosten berekend als de verhuurproducten niet schoon worden teruggeleverd?
Voor sommige producten vallen de schoonmaakkosten binnen de verhuurprijs. Dit geldt niet voor alle producten. Soms is de prijs exclusief schoonmaak. In dit geval wordt de prijs die extra wordt berekend voor schoonmaak vermeld bij de beschrijving van het verhuurproduct.

Gall & Gall Warmerdam Roelofarendsveen

Noordplein 14
2371 DA Roelofarendsveen
071 331 7651
  Bekijk openingstijden

Gall & Gall Warmerdam Nieuw-Vennep

Händelplein 27
2151 NL Nieuw-Vennep
0252 687 552
  Bekijk openingstijden